środa, 2 maja 2012

"Mów do mnie jeszcze" Kazimierz Przerwa-Tetmajer

Spacery, wyjazdy za miasto, do rodziny czy do ośrodków wypoczynkowych sprzyjają poznawaniu ludzi oraz czerpaniu przyjemności  z kontaktów z nimi. Długi majowy weekend to okazja do nadrobienia zaległości towarzyskich. "To człowiek człowiekowi jest najbardziej potrzebny do szczęścia (Paul Thiry  Holbach)", bo człowiek jest istotą społeczną. Zaufanie do ludzi jest podstawą dobrych kontaktów.

Kazimierz Przerwa-Tetmajer  "Mów do mnie jeszcze"

Mów do mnie jeszcze... Za taką rozmową
tęskniłem lata... Każde twoje słowo
słodkie w mym sercu wywołuje dreszcze -
mów do mnie jeszcze...

Mów do mnie jeszcze... Ludzie nas nie słyszą,
słowa twe dziwnie poją i kołyszą,
jak kwiatem, każdym słowem twym się pieszczę -
mów do mnie jeszcze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz